Fredrikstad og Omegn Brukshundklubb hundetrening hundeskole valper lydighet brukshund spor

Fredrikstad og Omegn Brukshundklubb. Hundetrening hundeskole valper lydighet brukshund spor. Agility nybegynnerkurs vår 2017. Konkurranselederkurs LP, vår 2017. Kurs i Spesialsøk Nesearbeide, nivå 2, vår 2017. Kurs i Spesialsøk Nesearbeide, vår 2017. Agilitystevne 01.05.2017. Agilitystevne 26.08.2017 27.08.2017. Kreativ lydighetsstevne 20.05.2017. Lydighetsstevne 23.09.2017. Rallylydighetsstevne 10.06.2017 11.06.2017. Kreativ lydighet 23. mai 2015. Agility 20-21 august 2016. Mars 25, 2018. Referat.

OVERVIEW

The site fredrikstadbrukshundklubb.net presently has an average traffic ranking of zero (the lower the more traffic). We have traversed zero pages within the web page fredrikstadbrukshundklubb.net and found four websites linking to fredrikstadbrukshundklubb.net. There are two contacts and addresses for fredrikstadbrukshundklubb.net to help you communicate with them. There are one social communication platforms enjoyed by this website. The site fredrikstadbrukshundklubb.net has been online for seven hundred and forty weeks, ten days, eighteen hours, and twenty-two minutes.
Addresses
Apr 2010

FREDRIKSTADBRUKSHUNDKLUBB.NET TRAFFIC

The site fredrikstadbrukshundklubb.net is seeing a variation quantities of traffic for the whole of the year.
Traffic for fredrikstadbrukshundklubb.net

Traffic ranking (by month) for fredrikstadbrukshundklubb.net

Traffic ranking by day of the week for fredrikstadbrukshundklubb.net

FREDRIKSTADBRUKSHUNDKLUBB.NET HISTORY

The site fredrikstadbrukshundklubb.net was first recorded on April 27, 2010. It was updated on the date of September 14, 2013. It will expire on the date of September 13, 2014. As of today, it is seven hundred and forty weeks, ten days, eighteen hours, and twenty-two minutes young.
UPDATED
EXPIRED

SPAN

Kennel Nanduhria

Vårt lille hjemmeoppdrett vil ha størst fokus på å avle frem rasetypiske, friske og trivelige hunder med bruksegenskaper. Mentaliteten er veldig viktig, og vi vil alltid kun bruke hunder som er mentalt sterke i avl. Dette kan aldri kompenseres av et vakkert ytre! Jeg har også gjennomført kurs i Genetikk, avl og oppdrett arrangert av NKK og satsningen Hund og Helse mot 2000! Se også vår Facebook side her. I samarbeid med Veronica Olsen - Kennel High Limits.

Hjem - Norsk Freestyleforening

Styret, KG, komitéer, verv. Kurs i regi av NFF. Nr 2 Anniken Jensen and Scott, Nr 3 Annette Eggen and Milly, Nr 4 Marianne O.

Nyheter - Norsk Rallylydighetsklubb

Denne helgen er det første NM i rallylydighet på Sanda Camping, Bø i Telemark. 9 starter kvalifisering med 58 elite deltagere som skal konkurrere om 1 av de 20 plassene i finalen søndag. 9 finale med det 20 beste fra lørdagens kvalifisering. Dommeres bekledning når de dømmer, samt hvilke personer de kan dømme. Sportshundkomiteen besluttet at dommere som dømmer re.

WHAT DOES FREDRIKSTADBRUKSHUNDKLUBB.NET LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of fredrikstadbrukshundklubb.net Mobile Screenshot of fredrikstadbrukshundklubb.net Tablet Screenshot of fredrikstadbrukshundklubb.net

Fredrikstad Omegn Brukshundklubb

Steinar Jenssen

Postboks 531, Vestre Glemmen

Fredrikstad, 1612

NO

One.com

Host Master

Kalvebod Brygge 24

Copenhagen V, 1560

DK

FREDRIKSTADBRUKSHUNDKLUBB.NET SERVER

We diagnosed that a single page on fredrikstadbrukshundklubb.net took nine hundred and two milliseconds to load. Our parsers could not detect a SSL certificate, so therefore our web crawlers consider this site not secure.
46.30.213.78

ns01.one.com
ns02.one.com

We detected that this domain is using the Apache server.

HTML TITLE

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The site has the following on the web site, "Hundetrening hundeskole valper lydighet brukshund spor." I noticed that the web page also said " Konkurranselederkurs LP, vår 2017." They also stated " Kurs i Spesialsøk Nesearbeide, nivå 2, vår 2017. Kurs i Spesialsøk Nesearbeide, vår 2017."

ANALYZE MORE WEB PAGES

Fredrikstad Bruktbil

Kjøp - Salg - Kommisjon av Bil - MC. Kommisjon av Bil - MC. Telefon 69 31 11 13. Curabitur condimentum, et mollis, minus dapibus odio faucibus. Mauris pede semper nec vel ut sem, a augue tortor sapien. Tincidunt tempus, integer viverra lorem praesent magna parturient.

Hjem - Fredrikstad Catering

Mat til enhver anledning! Rull ned til innhold. Er allerede godt i gang med årets sommersesong. I dag slik at vi kan begynne å planlegge ditt selskap. Vi leverer catering til ditt bryllup eller konfirmasjon. Er spesialister på selskapsmat til alle typer events. Vi leverer i en ti mils radius rundt Fredrikstad. Levert av fagfolk, kan du være sikker på at dine gjester blir fornøyd! Canapéer eller 3-retters middag.

Fredrikstad

Bli med på FFK-reisen - kjøp sesongkort her! Vær der ved hver scoring. Ditt beste bidrag til FFK-suksess kan være sesongkort på Stadion. Gratis inngang og mulighet for å hente sesongkort mot Kvik Halden. Ny fagsamling på stadion lørdag 7. Ny spennende test på mandag. FFK jr spillere besøk på Rød skole.

Hjem NORFO

VALGFRI TEKST KAN SETTES INN HER. Valgfri tekst kan settes inn her. Her kan klubben legge inn innhold etter behov.

Fredrikstad IBK Startsiden

Har lagt til 8 nye bilder. FIBKs årsmøte ble avholdt med rekordmange fremmøtte i dag! Styret slo på stortromma og bød på pizza, vann og kaffe.